Dari 'Menyulam Kasih' ke 'Selamat Harijadi Mona'.

Skrip Drama Khas TV 'Selamat Hari Jadi Mona' (2012) adalah skrip terakhir yang pernah saya tulis atas permintaan dan diterbitkan bersama oleh Radio Televisyen Brunei dan Biro Mencegah Rasuah. Saya rasa ini adalah skrip drama TV yang terbaik yang pernah saya hasilkan sejak Drama Khas TV MoU RTB-MediaCorp TV/Suria Singapura 'Menyulam Kasih' (2002). Ini bermakna sudah kira-kira 10 tahun saya melibatkan diri dalam penulisan skrip drama tv, dan ternyata kerjasama dari semua pihak; baik penerbit, pengarah, pelakon, dan kakitangan produksi yang terlibat telah memberikan pengalaman dan satu harapan yang sangat berguna untuk saya menghasilkan skrip yang lebih baik dari ini.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Majalah Mekar dan Perkembangan Sastera Kanak-Kanak di Negara Brunei Darussalam

Peraduan Menulis Karangan, Cerpen dan Rencana 2011 anjuran Dewan Bahasa dan Pustaka, Brunei.

Ucapan Terima Kasih di atas pemberian Hadiah Penghargaan Sasterawan Muda MASTERA bertempat di Hotel Santika, Salipi, Jakarta, Indonesia pada 27hb September 2010.


Terima kasih jika awda sudah belanja Puasha secawan kopi untuk dia terus menulis di weblog ini, dan sila klik butang 'Donate' di bawah ini untuk memberi sumbangan ikhlas sambil menderma atau melalui paypal.me/PuasaK untuk secawan kopi lagi